FANDOM

Sal Fisher - znany również jako „Sally Face”, jest tytułowym głównym bohaterem gry. Syn Henry'ego i Diane Fisher. Tragiczny wypadek w dzieciństwie doprowadził do śmierci matki i pozostawił jego twarz poważnie pokaleczoną, zmuszając go do noszenia protezy twarzy. Lata po tym incydencie Sal i jego tata przeprowadzili się z New Jersey do miasta Nockfell, aby rozpocząć życie od nowa, mieszkając w pokoju 402 w Apartamentach Addisona.

Gra pokazuje nam część wydarzeń z życia Sal'a, koncentrując się na jego dochodzeniu w sprawie złowrogich tajemnic otaczających jego nowy dom i próbach powstrzymania Pożeraczy Boga.

Wygląd Edytuj

Sal ma niebieskie oczy, z czego prawe jest szklane. Nosi białą protezę z częścią starej, wyblakłej już maski. Jako nastolatek miał jasnoniebieskie włosy związane w dwa kucyki. Nosił czarny sweter, czerwone, podarte na kolanach dżinsy i niebiesko-białe trampki. Kiedy wychodził na dwór, ubierał parę niebieskich rękawiczek bez palców i zielone nauszniki.

Jako osoba dorosła nie związuje włosów. Ubiera się tak samo jak za czasów nastoletnich, jednak po wsadzeniu go do więzienia (jak i na rozprawie sądowej) jest ubrany w pomarańczowy strój więzienny z napisem "Inmate #081486" i niebieskie buty.

Osobowość Edytuj

Sal był żądnym przygód nastoletnim chłopcem. Wydawał się być zaradny i potrafił zachować spokój podczas stresujących sytuacji, co przejawia się w opanowaniu podczas interakcji z duchami. Zachowywał się przyjaźnie i uprzejmie, niezależnie od niegrzecznych reakcji na jego protetyczną maskę i otwarcie kochał swoich przyjaciół. Potrafił wysłuchać i wesprzeć nawet tych, którzy byli dla niego nieprzyjaźni (płacz Travisa w łazience w epizodzie 3). Wielokrotnie współczuł i chciał nieść pomoc innym bez względu na ich wygląd czy zachowanie. Chociaż był miłą osobą, korzystał z sarkazmu, aby odpędzić ludzi, którzy chcieliby go skrzywdzić (zastraszanie ze strony Travisa w epizodzie 3). Nie wydawał się też aprobować przemocy, ponieważ protestował, gdy jego przyjaciele nawet żartobliwie grozili zabiciem Travisa za zastraszanie Sala. W przyszłości Sal wydawał się znacznie bardziej zmęczony i mniej ufny. Był dobrze wykształcony i lubił się uczyć.

Concept arty Edytuj